Kaartjes - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu Kaartjes - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

Kaartjes

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

03 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo vandaag toch een redelijk drukke dag gehad, het is nog niet helemaal goed met de rug van Christel maar het gaat al een stuk beter.

Vandaag hebben we de kaartjes gehaald voor de Terry Fator show hier onder een clipje voor de mensen die hem niet kennen!

We zijn ook nog even wezen shoppen en meteen even wat leuke spullen gekocht :)

We zijn ook even naar het nieuwe hotel Encore geweest een heel mooi hotel heel veel luxe maar normale prijzen.

Als het een beetje klopt gaat het vanavond een beetje regenen en wordt het morgen een stukje koeler ±39° het was vandaag weer 43° maar wel veel wint maar daar zat geen verkoeling in ach ja beter als kou.

Kijken hoe het morgen met de rug gaat van Christel dan kunnen we misschien ergens anders heen.

zo dit was het weer even van ons, tot de volgende keer maar weer doei doei.

De Polotjes

• 03 September 2009 - 10:01

Jolanda En Nigel:

hoi hoi
    hier blijft het maar koud, nigel vraagt steeds waar zijn mammie blijft. ik vraag waar is christel en cio, hij op vakantie en gelijk erachteraan naar las vegas in amerika. kei leuk toch.
    we zijn er weer van tussen groetjes van jolanda en nigel xxxxxxxxxx

• 03 September 2009 - 12:19

De Blommetjes:

ja dat snap ik dat christel last van haar rug heeft!Mega grote borden met eten en een ijscoupe die niet te tillen is haha.Veel plezier nog en tot schrijfs xxx

• 03 September 2009 - 12:50

Pim Margo & Nadine:

Hopelijk gaat het snel beter met Christel d'r rug. Mischien even in zo'n apparaat met watermassage die overal staan. Enne die Ikitt past wel in die wagen hahaha.
    Nog heel veel plezier, van uit een herfstachtig holland.

P&M&N.

• 03 September 2009 - 22:55

Han En Marga:

Hoi Polotjes,

Heerlijk weer om in Las Vegas te zijn, of niet dan? Wat het afspreken betreft, ik denk dat dit moeilijk tot stand zal komen (geen Mob.telf) dus stel ik voor om allebei lekker te genieten van het te hete LV, en elkaars verslagen te lezen.Misschien lopen we elkaar wel tegen het lijf op de strip. Nog veel plezier verder, maar dat gaat zeker lukken. Wij reizen op 11-09 weer naar huis.

Han en Marga

• 05 September 2009 - 15:09

Mama En Papa:

hoi schatjes hier is alles goed maar heb noch geen auto en ben net terug van toon en nathas want die vierde haar en dany verjaardag kusjes van papa en mama