Terry Fator Primm - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu Terry Fator Primm - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

Terry Fator Primm

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

14 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo nog even over gisteren het was een fijne lekkere rustige dag en Christel wil iedereen bedanken voor de felicitaties!

Gisteren zijn we om 19:30 naar de Terry Fator show gegaan waar we vooraan zaten eerste rij bijna in het midde we mochten filmen en foto's maken maar op de papieren stond dat het niet mocht dus wij hadden niks bij :( maar hij is echt goed veel nieuw stemmen en poppen die er bij horen!

Okk hij had het over Mchael Jackson, hij was als MJ verkleed en zong ook wat platen van hem, ook werdt er iemand uit het publiek gehaald om zich te verkleden als Cher gelukkig koos hij een man achter mij :) en ook weer jammer want die man kreeg allemaal spullen die je normaal niet krijgt :(

Daarna nog lekker uit eten gegaan in een mooi restaurant en toen was het al weer zo laat dat we meteen naar ons kamer zijn gegaan en zijn gaan slapen.

Vandaag zijn we naar Primm gegaan waar nu wel alles open was :) eerst even naar Miss Ashley's Boarding House Buffet gegaan, heel lekker eten alleen de ober was niks hij kwam bijna nit langs om de borden op te halen of drinken te brengen, dus ook geen fooi!

Toen zijn we dus naar de 8baan gegaan :) hij duurt 2 min en 43 sec en hij gaat hard pffff niet normaal ik dacht naar de Sahara dat ik het wel had mee gemaakt maar nee deze eerste val was nog erger als in bonejaanland en een stuk hoger voor de mensen die daar wel eens zijn geweest weten genoeg :) als je dan naar beneden gaat ga je onder de grond dat duurt maar heel even dan ben je de rest van de rit boven de grond alles lijkt net te passen dus je wilt steeds bukken maar dat gaat niet :)

In Primm was het wel een stuk warmer als in Las Vegas 3 graden en toch voel je dat LV 43 Primm 46, maar Primm is leuk om een keer te doen voor een paar uur wil je langer blijven zou je toch weer naar de Mall (winkel) moeten gaan!

Krijgen we vandaag een boekje binnen met wat je nog allemaal kon doen in Las Vegas nu kunnen wij mee met de Zero-G vliegtuig daar ga je in een vliegtuig naar een bepaalde hoogte en dan gaat het vliegtuig zo snel naar beneden dat je lichaam het niet bij houdt dus dat je gaat zweven die vrije val duurt zo'n 25 tot 30sec, nou dat leek ons wel wat dus wij veder lezen en toen kwam de prijs :( PP schrik niet $4950 dollar wie wil er geld over maken wij willen alle 2 dus maak aub even $9900 over :)

Maar als er mensen zijn die dit ook willen de volgende keer is op 2 jan 2010 er zijn nog plaatsen. :)

Vandaag ook even naar de PepperMill uit eten geweest, waneer niet als je in een hotel zit :) als je de PepperMill aan de buitenkant ziet ziet het er niet uit maar van binnen heel mooi en netjes ook het personeel heel netjes en goed gekleed en vriendelijk en niet duur dat telt ook mee en het was ook nog eens heel lekker!

Zo weer even stoppen anders wordt het te veel en niet meer leuk denk ik.

Groetjes tot de volgende maar weer!

De Polotjes

• 14 September 2009 - 09:47

De Blommetjes:

bah bah dat jullie daar in zijn gegaan,ben al misselijk bij de gedachte!
    Fijn dat het leuk was bij Terry ,geniet er nog van en tot schrijfs xxx

• 14 September 2009 - 13:16

P&M&N:

Wat is het rekeningnummer waar onze bijdrage heen kan?
    Het gaat wel snel allemaal, geniet nog lekker van alles.

P&M&N.

• 14 September 2009 - 16:49

Jennekes..:

heeee jullie daar..:D

christel nog van harte gefeliciteerd met uwes verjaardag hahaha.. beter wat later als nooit he hahaha..

maar die 8baan was eng dan pff nix voor mij hoor haha vind alles al eng:S

wel mooie monster wgen zeg :P

hahaha beter ober geen fooi had ie ni verdient nee laat ze maar voelen hahah groot gelijk heb je

nou fijne dag nog.. dikke kus xxx jennifer

• 18 September 2009 - 16:06

Papa En Mama :

ik heb weer een auto een hyhoenda ik dag dat juli zon dag al treug waren maar dat word maandag kusjes van ons

• 21 September 2009 - 17:05

Jolanda En Nigel:

ik had graag geld overgemaakt maar helaas, jullie zijn nu thuis,
    jammer dat jullie geen foto's konden maken bij terry (wie vergeet er nu zijn camara ook al mag het niet)
    gr jolanda en nigel xxxjes