Red Rock Canyon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu Red Rock Canyon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

Red Rock Canyon

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

16 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zijn vandaag naar de Red Rock Canyon gegaan, dat is wel heel erg mooi veel zeggen niet zo mooi als de Grand Canyon maar hier vindt ik het fijner en waarom hier mag je zelf rijden en zelf je tijd bepalen niet in een bus stappen en maar hopen dat hij ergens stopt wat een mooi stuk is van de Canyon.

Hier kan je stoppen waneer je wilt het is een 1 baans weg met 2 banen dus stop je ergens, kan een ander gewoon door rijden, dus wij zijn veel gestopt! :)

De hele Canyon weg is 13ML/20,9KM we zijn om 11:30 naar "binnen" gegaan en kwamen er om 17:45 uit, dus lekker rustig aan gedaan :) kan ook wel we zijn op vakantie.

Het is er niet zo warm hier in de Canyon maar we hadden wel meer dorst gelukkig hadden we veel drinken bij dus dat was geen probleem bij de Canyon was het ongeveer 37 graden toch 5 graden minder als in Vegas!

We hebben weer wat foto's gemaakt zal er een paar hier neer zetten maar zo als altijd in het eggie is het mooier VEEL MOOIER!

Groetjes allemaal

De Polotjes

• 16 September 2009 - 11:33

P&M&N:

Weer erg mooie foto's en ze zeggen ons genoeg, we zijn er ook geweest. Enne dat klimmen was wel zwaar zeker?
    Nog van die grote woestijn schildpadden gezien. Het is hier ook weer wat beter weertje, rond 20 graden.
    Nou nog veel plezier, daar in het het warme Nevada, LV.

P&M&N.

• 16 September 2009 - 15:37

Nicolay:

Red Rock wil ik ook een keer gaan bezoeken. Een mooi stuk natuur in de buurt van Las Vegas. Wat is er zo bijzonder aan de steen, foto DSC0921. Ik zie het niet. Geniet nog lekker van Vegas.

Nicolay
    Webmaster www.ilovelasvegas.nl

• 16 September 2009 - 19:20

Peter:

geniet er nog maar even van want je bent zo weer terug groettjes

• 18 September 2009 - 12:22

P&M&N:

Hoiiiii,
    Echt goed dat jullie zo veel met de auto op pad zijn zo zie je nog eens wat buiten Las Vegas en dat is echt vet!!!
    En nu kunnen jullie er ook over meepraten alleen ik mis het ritje op de paarden in de red rock canyon das jammer hahahahah.
    Nog 1 weekje toch???
    Veel liefs Viveentjesxxx

• 18 September 2009 - 13:56

De Blommetjes:

Sms mij ff hoe laat jullie aankomen maandag!!! xxx

• 21 September 2009 - 17:10

Jolanda En Nigel:

fijn dat jullie veel dingen hebben gedaan.
    ja in het eggie is het altijd veel mooier nou geniet er nog maar van,
    mooie foto's trouwens.
    gr jolanda en nigel xxxjes