Rustig - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu Rustig - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

Rustig

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

02 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo we hebben het even rustig aan moeten doen omdat Christel veel last van haar rug had het gaat nu wat beter.

We wilden vandaag ook nog onze kaartjes ophalen voor Terry Fator maar de kassa is tot morgen gesloten dat wisten wij dus niet dus morgen maar even terug gaan.

Ik hoop dat het morgen een stuk beter gaat met Christel zodat we iets meer kunnen gaan doen ze heeft er al wat voor ingenomen hopen dat het werkt!

We zijn vandaag ook nog even naar "ons" oude hotel gegaan Circus Circus omdat daar de Pizza een stuk beter is als in dit hotel :)

Ze zijn goed aan het verbouwen hier in Vegas maar het ziet er allemaal weer mooi uit en veel nieuwe hotels die vorig jaar er nog niet waren en nu al een heel stuk af zijn heel raar dat het zo snel gaat en kan hier!

Vandaag ook lekker even rond gereden soms met open dak en soms met dak dicht en airco aan het is toch wel heel warm hier we hoopte dat het iets minder zou worden maar hier wordt het hoop ik aan het einde van deze week een beetje koeler het zou vandaag ook iets minder worden 38 maar het was 42 niet zo'n groot verschil maar toch!

Je merkt wel dat het hier ook een stuk slechter gaat want vorig jaar stonden de automaten op 1 dollar maar daar moet je nu voor zoeken want de hoogste die je nu tegen komt zijn die van 25 cent en heel veel van 1 cent.

Nou hopen dat we morgen wat meer kunnen neer zetten, dat zou fijn zijn want dan gaat het ook wat beter met Christel.

Groetjes De Polotjes



  • 02 September 2009 - 07:26

    Nathasja:

    hey gio en cristel
    ik hoop dat cristel er gauw van af is en geniet ervan hier alles rustig wel wat minder weer dus stuur maar een beetje hier heen hahaha

    gr en dikke kus van ons 4

  • 02 September 2009 - 07:27

    De Valkies:

    He zusje wat lees ik nou,zijn het niet je voeten is het je rug.
    Kan je daar niet naar een masseur dat wil nog wel eens helpen.
    Of gio moet jou maar effe masseren.
    Die temperatuur zakt wel snel he haha.
    Nou ik hoop dat het vandaag wat beter is,dat jullie wat kunnen ondernemen.
    Groetjes De Valkies

  • 02 September 2009 - 12:18

    Helentje En Chrisje:

    heee polotjes,,,,
    hoewee,ik wist helemaal niet sdat jullie weer op vakantie waren,,
    ik dacht dat jullie dit jaar niet gingen!!!
    ik zie het nuu pas,en hoorde het gisteren van ons miran in de efteling,we zijn gisteren hele dag naar efteling geweest,en toen vertelde ze het,ik zeg nog dat kan nie want ze waren zaterdag avond nog op de kermis,,,,ha ha,ha,
    ja zijn zondag ook vertrokken,ik zeg heb ik ze verdomme geen goeie reis kunnen wensen,,,
    maar bij deze dan wens ik jullie een hele goeie vakantie toe,en als je terug komt ook een beetje warmte meebrengen vanuit vegas,,,daar hebben ze toch genoeg hitte,
    groetjes van de familie netjes wor,,

  • 02 September 2009 - 18:07

    De Witjes:

    he zus hoop dat je gauw van de pijn af bent anders ook zonder van je vacantie waar jullie heel het jaar naar uitkijken anders doe je het zo als mij wijntjes drinken zakt de pijn ook wel groetjes je jongste zusje

  • 02 September 2009 - 22:14

    De Polotjes :

    Die wijntjes zullen we zeker proberen :) het gaat al wat beter gelukkig.

  • 02 September 2009 - 22:48

    Jolanda En Nigel:

    hoi hoi
    he meissie ik hoop dat je snel opknapt, maar ik las net dat jullie van een wijntje houden. dat doet zeker de pijn verzachten. ik weet het wel zeker ik kan het weten. o ja stuur wat graadjes hier heen. gr van jolanda en natuurlijk van dat lekkere ventje nigel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Lekker weg in eigen land

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2010

Nieuwe site

19 September 2009

Valley of Fire en druk

16 September 2009

Red Rock Canyon

14 September 2009

Terry Fator Primm

12 September 2009

12 september
Gio & Chris

Zo LEKKER even een paar dagen weg FF rusten ;), het komt allemaal wel goed!

Actief sinds 28 Aug. 2009
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 27286

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2009 - 21 September 2009

Lekker weg in eigen land

Landen bezocht: