Vlucht en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu Vlucht en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

Vlucht en Las Vegas

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

31 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Even een berichtje voor iedereen we hebben onze telefoons niet aan staan,
maar we lezen deze site en Christel en mijn e-mail adressen kijken we 2 x per dag na,dus wil je iets belangrijks vertellen doe het dan via mail a.u.b.

Door problemen met internet hebben we nu pas iets kunnen plaatsen!

Zo Zondag vroeg om 05:30 wakker even ons eigen klaar maken alles
nakijken of we alles gepakt hebben en om 06:25 vertrokken naar Peter en Antoniëtta om van daar af veder te gaan naar Brussel.
Wij kwamen aan om 08:05 dus mooi op tijd want het vliegtuig vertrok om 11:05.

Even snel inchecken zodat we de koffers kwijt waren en we meteen konden zien waar we zaten en gelukkig kregen we de stoelen die we wilde hebben ook toegewezen!

We zijn nog snel een bakje koffie gaan doen met een koek erbij, prijs niet normaal 4 koffie en 4 koeken
voor €22,60 je mag niet terug rekenen maar toch 49,80 gulden,toen die op was afscheid genomen van onze chauffeur en vrouw :)

wij zijn toen maar even naar boven gegaan daar nog wat rond gelopen en toen meteen door gegaan naar de douane zijn we daar van af ik moest even appart want de meter sloeg uit door mijn broek daar zaten knoopjes op waar door hij af ging en ze moesten nog even mijn tas met fototoestel na kijken omdat daar mijn telelenzen in zaten en die zag er op het beeld heel raar uit.

Daar voorbij nog ff wezen schoppen en nog wat gekocht voor onderweg, toen naar het vliegtuig en dat was een grote met zitplaatsen 2-5-2.

Mooi om 11:05 de lucht in en waar wij zaten had iedereen een beeldscherm met afstandsbediening,dat was wel leuk en werkte goed:)

Wat wij ook wisten was dat we in onze stoelen ook stekkers konden doen om apparaten te kunnen opladen,
maar wat we niet wisten is dat het voor 12 volt was wij dachten 110 volt (stond op de site)maar met zo'n
scherm voor je en zo veel keus heb je niks anders nodig!

We waren nog maar net in de lucht en werden we al weer vol gepropt met koekjes meteen ook drinken erbij, een goede 15 min daar na al ons 12 uur eten ik had kip Christel had pasta, alle 2 goed te eten!

In het vliegtuig moesten we toch zo'n groene kaart in vullen ookal hadden we het online al ingevuld (visa waiver) dat werkt in de USA nog niet zo goed zij maken het en bij hun werkt het niet?
Kregen we voor dat we gingen landen nog een pizza niet zo groot als vorig jaar :) maar wel LEKKER!

We waren geland in Chicago en hadden 1:45 om van het ene vliegtuig naar het andere te gaan, we habben tijd genoeg we hebben zelfs nog even
geeten bij Mcdonalds en waren nog op tijd bij ons toestel we hebben zelfs nog even op een soort van "touch muur" gespeeld het werkt als een touch telefoon (iPhone) maar dan op een grote muur.
Ook wel leuk om te weten misschien dat we daar in chicago voor 35$ een spuit tegen de mexicaanse griep konden kopen :)

Toen we in het tweede toestel kwamen zagen we dat we een ander toestel hadden als op internet stond het zou een 2-3 zijn maar het was een 3-3 maar wel de plaatsen die we hadden geboekt.
Het was een redelijke rustige vlucht van iets meer dan 3½ uur we hebben gelukkig nog even onze oogjes kunnen sluiten tot een ½ uur voor landen want toen kwam het bericht binnen dat we veel turbelentie zouden krijgen omdat het in Las Vegas
zo warm was dat daar de lucht zo hard aan het stijgen is dat laatste half uurtje was niet zo rustig :)

Wij aan gekomen in Vegas snel de koffers ophalen en meteen naar de shuttle naar Alamo en wat denk je we mochten weer de auto uitzoeken
helaas was er geen Ford Mustang dus even veder gekeken toen zagen we een leuke auto een mitsubishi eclipse cabrio special edition hij ziet er leuk uit niet anders als een gewonen alleen de pk's 402pk en blazen dat hij doet. (ja we kijken uit)

wij naar het hotel via de strip naar onze kamer met uit kijk over de strip, we zijn nog even gaan eten en toen naar bed om 22:00

zo het eerste verhaal zal volgende keer wat minder zetten

Groetjes uit het zonnige om 22:00 en nog steeds 41 Grade warme Las Vegas het
wordt wel deze week wat koeler :) vandaag 46 top en dan maar 38

De Polotjes

• 01 September 2009 - 07:22

De Valkies:

He Polotjes,deze auto ziet er ook weer leuk uit.
    Vind het weer wel een beetje tegenvallen haha,dat wordt afzien.
    Dus misschien dit jaar toch foto's in badkleding.
    Veel plezier.
    Groetjes De Valkies

• 01 September 2009 - 07:59

De Witjes:

hoi luitjes lekker warm daar houden jullie wel van haha en die auto wil ik wel ruilen tegen de mijne groetjes adrie en sjanet en kusjes van enzo

• 01 September 2009 - 08:56

Nicolay Berbers:

Hoi,

Mooie auto, heeft ie ook airco ;-) Heb je echt nodig met dit hete weer in Vegas. Komende tijd ga ik jullie reisverhalen weer volgen. Net als de volgende keer houd ik me aanbevolen voor foto's en eventuele Las Vegas hebbedingentjes. Veel plezier in Vegas maar dat gaat jullie zeker lukken.

Viva Las Vegas,

Nicolay Berbers
    WM www.ilovelasvegas.nl

• 01 September 2009 - 09:19

Rian :

Hallo Chris en Gio, wat leuk weer om te zien dat jullie ons allemaal zo goed op de hoogte houden van jullie reis ik weet
    nu meer dan van mijn eigen broer die ook in amerika is geweest!!!!
    Ik hoop Christel dat het lopen je niet te veel voetpijn zal geven. maar met zo'n auto zou ik niet veel meer lopen, nou veel plezier met jullie trip en tot het volgend verslag waar ik zeker naar uit kijk. groetjes Rian

• 01 September 2009 - 10:34

Kapstertje:P:

heee polotjes..

nou was da allemaal in het vliegtuig die tv heerlijk he heb ik nog nooit gehad hahaha..

maar deze auto is nix tegen over die andere toen hahaha geef nix hij rijd ;)

xxxxxxx

• 01 September 2009 - 10:54

De Stundjes:

Hey Polotjes,

We gaan jullie verslag weer op de voet volgen hoor!
    Heel veel plezier daar in het verre Amerika maar dat gaat zeker helemaal goed komen.

Groetjes vanuit een regenachtig Den Bosch van De Stundjes

• 01 September 2009 - 14:00

De Blommetjes:

he he eindelijk in dat zonnige las vegas en een mooie auto onder je kont beter kan je het toch niet hebben!!!! nog veel plezier daar jullie xxx

• 01 September 2009 - 14:37

Jolanda En Nigel:

hoi hoi
    nigel mist zijn mammie
    lekker warm daar heee, en weer een mooie auto, ik krijg nu een krabbeltje van christel.
    groetjes van nigel en natuurlijk ook van jolanda
    xxx

• 01 September 2009 - 18:19

Tientje & Co.:

Hey mensjes,
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad en weer veilig aangekomen zijn.
    Nice car! Iets voor mij, misschien kan je die voor me nemen als souvenier.
    Heel veel plezier en genieten maar.
    Tot het volgende stukje.
    Kus, Martina

• 01 September 2009 - 19:45

Han Jurriaans:

Hoi Polotjes,

We zijn erook! Wat en hitte!!! Willen best wat afspreken, maar weten niet hoe? We hebben geen mobieltje. We verblijven in Excalibur hotel. Misschien daar eens afspreken op een bepaalde plaats?

Han en Marga