Die rug toch! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu Die rug toch! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

Die rug toch!

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

04 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren  toch nog even rustig aan gedaan het gaat nog niet zo goed met de rug van Christel.

We zijn even wezen shoppen in Walgreens, leuke zaak en ook even bij Ross gaan shoppen.

Nog even geeten in Planet Hollywood ze vertellen dat dit de beste buffet is, nou hij is goed maar er zijn er die even goed of zelfs beter zijn maar dat heeft met smaak te maken, wel een beetje te veel op :) maar het is ook allemaal zo lekker!

Vandaag gaan we naar Downtown Fremont Street even kijken hoe het daar is, het wordt dit weekend druk in Las Vegas het is een feest weekend het is Laborday weekend dus goed druk en het is al zo druk!

Laten we hopen dat het snel beter gaat met de rug van Christel dan kunnen we wat meer ondernemen, maar we doen tot die tijd rustig aan, wel jammer maar het is niet anders.

Groetjes uit het zonnige Las Vegas waar ze net zoals in NL niet het weer kunnen voor spellen het zou al 3 dagen misschien gaan regenen maar niks :) elke dag 43 graden ;) maar goed uit te houden.

De Polotjes

ps het heeft vandaag 7 sec geregend wat een verkoeling dit doet een mens goed!

• 05 September 2009 - 05:09

Jacqueline:

heel veel plezier geniet er van en jammer voor christel dat ze zon last van de rug heeft beterschap.gr uit het natte nederland haha

• 05 September 2009 - 05:16

P&M&N:

7 seconden, dan zul je wel goed nat zijn geworden.
    Hmm die rug is niet fijn, hopelijk gaat dat de snel beter.Mischien even in lake Mead gaan zwemmen, heerlijk warm water.

Doei, P&M&N.

• 05 September 2009 - 18:26

Rian:

Even reageren op je rug pijn, ik ging ook op vakantie met rugpijn maar kreeg de tip om voltaren K te slikken mocht je dat daar tegen komen koop ze dan ze werken de zelfde dag nog
    veel sterkte want als je daar bent wil je toch niet rustig aan doen!!!!
    ps de pil is 12,5 mg diclofenac-kalium misschien hebben ze daar een ander merk. groetjes en nog veel plezier

• 06 September 2009 - 20:40

Jolanda En Nigel:

hoi meissie nog steeds last van je rug. heel veel beterschap hoop dat het snel weer beter gaat. dan maar even rustig aan, maar geniet er maar van. lekker shoppen kan ook leuk zijn toch. gr jolanda en nigel xxx