Druk en mooi weer! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu Druk en mooi weer! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

Druk en mooi weer!

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

05 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo gisteren nog naar het palazzo hotel gegaan, dat is zo'n mooi hotel(er zijn er zo veel).

Daar zijn we tegen 23:00 weg gegaan nog over de "strip" gereden waar het heel druk was, heen en terug toch even 1uur en 25 min over gedaan wat overdag binnen 30 min gedaan is!

Vandaag laat uit bed gekomen 08:30 ja dat is hier laat! Gewoon rustig aangedaan we gingen pas om 11:00 van onze kamer het is nog steeds niet zo goed met de rug van Christel maar we gaan het toch proberen iets meer te gaan doen, we gaan vanaf maandag toch even kijken hoe of wat we kunnen gaan doen zonder het erger te maken.

Vandaag zijn we naar Excalibur geweest even bij Krispy Kreme een donut en een bak koffie gedaan en meteen even gebruik gemaakt van het gratis internet, op de kamer zelf kost het 11,95 per 24 uur dus dat is ook weer een besparing ;) hier even wat winkeltjes gekeken en wat spulletjes
gekocht toen door gegaan naar het Hotel New York New York en ook wezen schoppen (ik krijg shop benen)

Toen we in New York New York waren ook even naarNathan's gegaan om daar een lekker frietje met kaas en bacon te pakken, :) toen we daar waren kwamen er 2 jongens met een koelbox langs en die lieten uit die bak water vallen, binnen 1 min was er iemand van de beveileging en die meteen bellen voor de maneger die weer iemand belde om het schoon en droog te laten maken dit duurde in totaal nog geen 5 min, dit alles om geen proces aan hun broek te krijgen als er iemand zou vallen.

O ja het eten was weer heerlijk, is weer eens wat anders als lekker!  :) als je op de foto kijkt ziet het er niet uit maar lekker!!!! O ja en die broodjes zijn Garlic Knots ook lekker (wat vinden wij nou niet lekker) :)

Ook even naar MGM Grand hotel, M&M's en Coca Cola winkel geweest, het is echt druk en goed warm, wat doen die mensen hier allemaal ga toch terug naar je eigen dorp ;) raar dat je verlangt naar een beetje regen maar de auto meter is van slag die geeft aan dat het 49 graden is en dat is het niet het is maar 39 zo zie je maar wat 7 sec. Regen kunnen doen zo maar 4 graden minder, wel fijn niet zoals in NL waar 30 graden nog niet uit te houden is!

Nou dit was het weer voor even!

Groetjes van De Polotjes die het ondanks de pijn in Christel haar rug het goed naar der zin hebben!

• 06 September 2009 - 07:18

P&M&N:

Nu weet ik hoe die rug komt , shoppen en sjouwen hahaha, zijn die winkels dan nooit dicht?
    Die temp in de auto is waarschijnlijk binnen temp, druk keer op knopje voor buiten temp.1 uur en 25 minuten file op de strip, wij vonden het geen straf, veel zien, vette wagens, leuke ( rare mensen) en pak ook nog even de Belagio drive inn fonteinenshow mee.
    Zijn jullie al naar American Superstars show geweest in jullie hotel? zag filmpje op youtube, echt vet.
    Nou het gaat jullie goed daar in LV, doeiiiiiiiii

P&M&N.

• 06 September 2009 - 07:56

De Valkies:

Hoi Polotjes,nog steeds die rugpijn dat is niet zo fijn.
    Maar tegenwoordig zeggen ze dat je gewoon moet blijven bewegen dat is beter dan liggen of zitten.
    Hoop dat jullie het verder wel naar jullie zin hebben,maar dat zal wel.
    Voor vandaag weer een fijne dag en nog veel plezier.
    Groetjes De Valkies

• 06 September 2009 - 10:48

Hosjes:

we zijn weer thuis en alles is goed gegaan natuurlijk alles van jullie even doorgelezen zodat we nu weer op de hoogte zijn christel sterkte met je rug en laat je even goed masseren gr en tot snel

• 06 September 2009 - 14:18

Anneke En Petra:

Hoi Polotjes.

Wij zijn 18 september in Vegas. We hoeven dus niet te smsen als jullie je foon niet gebruiken. Maar we liggen in South Point. Dus als je zin hebt. Lekker aan het zwembad smiddags. In de hotpool is misschien wel relax voor Christel haar rug. Stratosphere heeft ook een hotpooltje bij het zwembad.

Groetjes

• 06 September 2009 - 20:51

Jolanda En Nigel:

jullie lusten echt alles he (ik ook hoor)
    ik vind het wel leuk dat jullie toch iets meer gaan doen (kijk Gio heeft ze toch iets voor je over)ze vind het zelf ook natuurlijk leuk. nou meid rustig aan he
    gr jolanda en nigelxxx