Pinnen, Wal-Mart & Burrito - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu Pinnen, Wal-Mart & Burrito - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

Pinnen, Wal-Mart & Burrito

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

08 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren nog even raar opgekeken, we konden niet pinnen :( de ATM vertelde dat we al te veel hadden gepint en dat we niet zoveel konden pinnen?

Vandaag toch maar weer geprobeerd en wat denk je hij deed het nog niet, wat was nu het geval omdat het dus een feest weekend is mag je per keer maar $500 pinnen normaal is dat $1000 wisten wij veel!

Gisteren ook nog even de achtbaan in van de Sahara Hotel (Christels rug is een stuk beter) die gaat hard niet normaal we schrokken echt bah bah maar wel leuk om een keer te doen!

Bij Sahara Hotel was ook een wedstrijd bezig als je daar een 24" burrito op eet hoef je hem niet te betalen, kan je hem niet op moet je hem gewoon betalen maar wordt er ook een foto van je gemaakt dat je een watje(weenie) bent :) er waren er dus 4 van de 4 een watje(weenie),wat dan wel weer leuk is ben je toch een beetje bekend :) want je komt daar op een muur van watjes! :)

hier onder een foto van een burrito! niet schrikken! hij ziet er ook niet uit maar wel lekker,ik heb de kleine variant op :)niet daar.

Er zijn er pas 8 die het hebben gehaald vanaf maart 2009 en er staan foto's van bij, dus het valt wel mee met die grote vreeters hier :)

We zijn vandaag maar even boodschappen wezen doen bij Wal-Mart, drinken halen enzo voor op de kamer en onderweg, ja daar zijn de prijzen toch iets beter als op de strip voorbeeld 24 blikjes cola a 355ML voor $5,98 o ja blikjes in NL zijn 330ML

Toen we op de parkeer plaats stonden kwamen we nog een koppeltje uit nedeland tegen (den Haag), die waren voor de eerste keer in Las Vegas ze waren op huwlijkse reis dit was hun 2de stop ze kwamen van Los Angeles en zouden nu voor 3 dagen in Las Vegas blijven evn nog wat dingen verteld wat ze konden doen nu ze hier toch zijn.

Hij vond de auto wel heel erg mooi en vroeg of hij er even in kon gaan zitten en zijn vrouw daar een foto van kon maken, dat was natuurlijk goed, zo zijn wij :)

Je merkt wel dat het morgen weer gewoon werken is voor iedereen het is al een stuk rustiger, nou ja rustig! Gewoon gezellig druk.:)

Zo wij gaan hier nog even verder met onze dag, jullie ook nog een fijne dag en tot het volgende schrijven!

Groetjes De Polotjes

• 08 September 2009 - 13:16

De Valkies:

Hoi Polotjes,gelukkig dat het weer beter gaat met Christel de rug.
    Ik heb effe naar die foto gekeken baba ik werd al misselijk van het kijken haha.
    En hebben jullie het wel gered met je poen dit weekend dan,anders val je nog af op vakantie hihi.
    Groetjes vanuit het zonnige s'Hertogenbosch(23graden)en de rest van de week gemiddeld 20 en zonnig.

• 08 September 2009 - 16:41

Papa En Mama:

ik ben blij dat je rug beter is want anders heb je niet veel en gio ook niet maar ik hoop dat je er wel van geniet schatjes en vele kussjes van papa en mama

• 08 September 2009 - 18:51

Nicolay Berbers:

Wat een kleine burrito ;-) Ik ben ook een grote eter maar dit gaat mij niet lukken. Ik hou namelijk niet zo van burrito's
    Nog veel plezier in Las Vegas.

• 09 September 2009 - 15:49

P&M&N:

Elke dag 500 pinnen, dat gaat lekker, dacht dat jullie nooit gokte? in ieders geval geen geluk, anders heb je geen flappentapper nodig hahahaha.
    Blij te horen dat het beter gaat met je rug Christel, zijn wij ook weer wat geruster. En waneer gaan jullie on route us 66 ?.
    Nou ga stoppen, anders wordt mijn burito koud. Groetjes, P&M&N. En natuurlijk van Vegas.

• 13 September 2009 - 08:55

Jolanda En Nigel:

hoi hoi
    fijn om te horen dat het iets beter met je rug gaat meid, want het zou zonde zijn geweest voor de rest van jullie vakantie,
    nou dat jullie niet die burrito op kunnen ik wel hoor,(nee hoor geintje bah bah wat groot zeg)
    ga lekker nog van jullie vakantie genieten voor je het weet ben je alweer thuis houdoe war
    gr jolanda en nigel xxxjes