LEKKER eten - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu LEKKER eten - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

LEKKER eten

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

06 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Eerst even wat getallen zodat jullie weten hoe en wat : ze verwachten dit weekend dat er 275.000 meer mensen in Las Vegas rond lopen als in een "normaal" weekend dat 85% van alle hotels VOL zullen zijn en dat er ongeveer 5.350.000 dollars extra wordt uitgegeven waarvan 10 dollar van ons, leuk feestje! :)

Zo vroeg wakker met de auto naar de Belagio hotel gereden daar even naar de tuinen van het hotel gegaan, ze zijn weer mooi! Die worden elke keer aan gepast naar de tijd van het jaar of feestdagen!

Toen zijn we naar hotel Paris gegaan even winkels KIJKEN, want willen we kopen moeten we veel sparen :)

Toen we uitgekwijlt waren en honger kregen zijn we naar Bill's gegaan en hebben daar een : all you can eat! gedaan eerst kregen we soep en toen een bord eten zo groot, pp 1 bord en dat was meer dan genoeg hij was zo groot dat we rustig aan moesten doen anders kregen we die nog eens niet op, en toen vroeg die grappe maker of we nog meer moesten ik kon hem wel onder kotsen zo vol dat ik zat en dat heb ik niet vaak naar 1 bordje!

Dit was voor ons de eerste keer hier eten maar zeker niet de laatste keer, de bediening was goed en vriendelijk ze maakt ook wat grapjes dat is altijd wel leuk, hier moest je wel wachten tot je geroepen werdt omdat er maar max 189 mensen daar kunnen zitten.

Het is weer een lekkere warme dag vandaag 38 graden op dit moment maar in de hotels voel je er gelukkig niks van zou niet goed zijn om geen verkoeling te krijgen in deze hitte!

Nou dit was het voor vandaag het is hier nog vroeg pas 15:00 uur dus we hebben nog een halve dag te gaan bij jullie is het 00:00, wel fijn zo'n iPhone hoef je niet meer Naar je kamer om dit te posten!

Groetjes De Polotjes

Ps Anneke en Petra we zien jullie de 18de  wel weten jullie hoe laat jullie aan komen?
Groetjes Fam.

• 07 September 2009 - 14:55

Jennekes...:

heeeeeeeee jullie daaro..

gaat goed he dus jullie zaten alle 2 al goed snel vol van 1 bord haha lekker toch..
    dus eten is heerlijk.

hier is het vandaag ook zo warm pfff haha..

leuke fotos trouwens tot horens dikke kus xxxx

• 07 September 2009 - 15:23

De Blommetjes:

nou het is weer gezellig daar in Amerika dat lees ik wel.Volgens mij gaat het ook weer wat beter met Chistel haar rug .....gelukkig.Nog veel plezier en tot schrijfs xxx
    p.s. Met Lucky gaat het ook goed die heeft de tijd van zijn leven zit de hele dag op het balkon in de zon,dus die is straks ook lekker bruin!!!!!!!!!!!

• 07 September 2009 - 19:49

Anneke En Petra:

Wij zijn de 18e smiddags wel aan het zwembad. Komen de 17 naar Vegas toe, weet niet hoe laat want we komen vanuit Reno en gaan onderweg ook nog dingen bekijken. Dus zal wel laat zijn.

Groetjes

• 13 September 2009 - 08:43

Jolanda E Nigel:

lekker eten daar houden jullie wel van he(ik ook)
    straks als jullie weer thuis zijn gaan jullie weer aan het atkins dieet.
    nee hoor geintje. geniet maar van al dat lekkere eten daaro.
    gr jolanda en nigel xxxjes