Valley of Fire en druk - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu Valley of Fire en druk - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

Valley of Fire en druk

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

19 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo even geen tijd gehad voor de site, lange dagen en moe.

We zijn nog naar Valley of fire gegaan, heel mooi veel foto's gemaakt, het was er zo warm dat we de kap maar dicht hebben moeten doen en we zijn goed verbrand!

Toen zijn we 'savons nog naar Anneke en Petra gegaan, dat was gezellie om toch even Fam. tegen te komen :)

De dag er na zijn we weer even naar South point gegaan waar Anneke en Petra liggen, zijn we daar even gaan zwemmen in een hottub dat was echt lekker water :) tegen de avond nog even daar geeten en wat rond gereden naar andere hotels waar wij nog niet waren geweest!

Ook nog naar TS (Town Square) dat is een soort van dorpje met alleen maar winkels en heel gezellige, wat daar ook was is een ijs winkel waar je zelf mag tappen alle smaken door elkaar en alles erop kan gooien van smaakjes of toppings dan afwegen en betalen en lekker dat het was :) we zijn ook nog naar de Mresort geweest waar je op de casino vloer zelf je drinken kan tappen dat is dus een goeie voor mijn ik nat nek lust wel wat drinken :)

Ik ga hier niet alles neer zetten wat we deze laatste dagen hebben gedaan anders wordt het zo vol hier!

Nou dit is al weer onze laatste volle dag in Las Vegas morgen gaan we al weer naar huis :( maar we hebben weer een mooie vakantie achter de rug op naar volgend jaar dan geen site meer maar wel vakantie :)

Groetjes allemaal

De Polotjes

• 20 September 2009 - 07:26

De Stundjes:

Hey Gio en Christel,

Het zit er al weer bijna op voor jullie.Zolang naar uitgekeken en dan vliegt het weer om.
    Maar jullie hebben zo te lezen weer een supervakantie gehad.
    Heel veel plezier nog de resterende tijd en goede reis terug.

Groetjes Dini,Rene en de Kids

• 20 September 2009 - 15:20

P&M&N:

Dacht al waar zijn ze? maar ze stonden in vuur en vlam. het zit er weer bijna op hmmmm, koop toch een huis daar, kunnen we ook eens op bezoek komen. Nou we zijn weer heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's, zien jullie snel weer thuis. LEAVING LAS VEGAS snik snik snik.

Goede reis.

PIM MARGO EN NADINE EN VEGAS.

• 21 September 2009 - 17:18

Jolanda En Nigel:

ben blij als jullie weer thuis zijn heb mijn mammie en gio gemist
    gr nigel xxxjes
    welkom thuis, jullie hebben een super vakantie achter de rug. helaas is de tijd gevlogen. maar fijn dat jullie weer thuis zijn,
    gr jolanda