12 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu 12 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

12 september

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

12 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

zo hier is het nog 11 september maar bij jullie al 12, Christel is jarig hiep hiep hoera :)

Morgen wordt een rustige dag net zoals vandaag eerst maar de auto gewassen hij zag er echt niet uit en zo kan je niet rond blijven rijden!

We gaan morgen goed gerust de dag in dat weten we zeker, morgen laat wakker worden kijken waar we uiteten gaan en ons voorberijden voor de Terry Fator show lijkt ons een hele leuke show, daar laten we morgen ook wat over lezen :)

Vandaag naar de Mirage geweest kijken naar de "nieuwe" vulkaan show, hij ziet er goed uit veel geweld beter als de oude show dat zeker, we zijn ook bij blt uiteten geweest die moet de beste hamburges hebben nou echt niet er zijn er hier veel beter te krijgen en dat heeft echt niks met smaak te maken!

vandaag was ook een stuk van de Las Vegas blv afgesloten waarom weten we niet, maar er was veel politie bij en ook waren er bij 2 auto's de ruiten uit misschien dat we nog iets meer te horen krijgen via de TV want alles komt hier op TV dus dat zal er ook wel op komen!

Wij laten het jullie nog wel weten hoe het is afgelopen.

We weten niet of we morgen hier iets neer zetten omdat het toch Christels verjaardag is maar dat zie jullie dan wel.

Groetjes De Polotjes

• 12 September 2009 - 07:04

Nathasja:

gefeliciteerd met je verjaardagen geniet ervan maak er een leuke dag van samen dikke kus van danny en tatjana gr toon nathasja

• 12 September 2009 - 07:28

Jacqueline:

lang zal ze leven
    lang zal ze leven
    hieperdepiep hoera
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet er maar lekker van tot gauw dikke knuffels en xx uit den bosch jack en de kids

• 12 September 2009 - 08:26

De Stundjes:

Christel van haret gefelciteerd met je verjaardag en Gio natuurlijk ook met je vrouwtje hé.
    Mooie foto's weer hoor waar we allemaal van kunnen meegenieten.
    Heel veel plezier nog.

Groetjes De Stundjes

• 12 September 2009 - 08:34

Nicolay:

Christel van harte gefeliciteerd en geniet fijn van je verjaardag in Las Vegas.
    Wederom weer genoten van jullie reisverhalen.

Viva Las Vegas,
    Nicolay
    Webmaster www.ilovelasvegas.nl

• 12 September 2009 - 08:48

Mirella:

Hoi meissie,

Lang zal ze leven,
    Lang zal ze leven,
    Lang zal ze leven in de gloria,
    In de gloria, in de gloria hieperdepiep
    Hoera, hoera, hoera!!!
    Dit is de verkorte versie van het grote lang zal zijn leven lied...
    Meis van harte gefeliciteerd met je verjaardag ik wens je samen met je ventje een hele fijne dag..

Liefs Mirella

• 12 September 2009 - 10:07

Anneke En Petra:

Christel gefeliciteerd met je verjaardag. Nog veel plezier samen.
    See you in Vegas.

• 12 September 2009 - 10:13

De Blommetjes:

happy birthday!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel plezier daar knuffels en kusjes vanuit Den Bosch xxxxx

• 12 September 2009 - 14:10

Papa En Mama:

h.g van je vader moeder en noch vele jaren kusjes die post was niks doei

• 12 September 2009 - 15:46

P&M&N:

Hoi schatjes,

We hadden je gisteren al gefeliciteerd maar nu nogmaals proficiat met je verjaardag!!!Ohh heerlijk zeg lekker uitslapen en uit eten mmmm jammie lekker smikkelen daar in las vegas , we zijn erg benieuwd hoe jullie de show vinden geniet ervan en tot hoors xxxx Viveentjes

• 12 September 2009 - 19:44

Shania:

kusje xxxxxxxxxxxxxx
    en nog vele jaren.

• 13 September 2009 - 08:18

Rian:

Christel hartelijk gefeliciteerd en gio ook natuurlijk kus christel ook maar van ons, ik kreeg van marion de opdracht om je verjaardag niet te vergeten en je te feliciteren van alle "dames" van de schoonmaak. Marion is nu ook met vakantie en gaan Helmi en ik proberen om haar plaats op te vangen. Zeg nog een fijne vakantie en zeker een fijne verjaardag in gedachten ben ik vaak bij jullie.

• 13 September 2009 - 08:37

Jolanda En Nigel:

sorry een beetje te laat
    happy birthday to you in de wei staat een koe
    en die koe zegt i love you
    happy birthday to you
    ik hoop dat je toch een fijne dag hebt gehad.
    gr en xxxjes van nigel en jolanda