Skywalk - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu Skywalk - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

Skywalk

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

11 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Eergisteren zijn we net als vorig jaar zijn naar American Superstars tribute gegaan, is weer leuk maar dit jaar was de “grote” Michael Jakson de draad in het geheel!

Buiten hem waren er nog 4 andere Britney Spears, Tim McGraw, Elvis en Carrie Underwood, van die laatste hadden wij nog nooit gehoord het waren wel leuke plaatjes die ze zong!
Ook wel leuk als je in dit hotel verblijft krijg je veel gratis zo was de show 2 voor 1 en is het gratis om in de toren te gaan de hele dag door dat was eerst van 10:00 tot 14:00 gratis en je krijg op alles 25% korting zoals eten en drinken.

Zo gisteren zijn we dan naar de Grand Canyon west rim gegaan naar de SKYWALK, het was een leuk ritje van 2 uur en 15 min vooral de bijna laatste 45 min dan ga je over wat zij noemen een dirtroad of zoals ze in NL zeggen een onverharde weg wel leuk omdat je dan echt door de natuur gaat het is ook een natuurpark :), je komt er ook wat dieren tegen die daar gewoon rond lopen en gewoon oversteken er is geen hek om ze tegen te houden.

Voor dat we daar aankwamen waren we nog door een dorpje gereden waar we per toeval bij een winkeltje kwamen die ons ver telde van een zaak naast hun waar je korting kon krijgen en je niet in de rij hoevde te staan om naar de west rim skywalk te gaan wij dus meteen gedaan en het klopte toen wij er aan kwamen konden wij naar een ander rij en warne meteen aan de beurt :) we konden meteen instappen want je gaat met de bus het laatste stuk naar de skywalk nog voor we er waren en we naar de Grand Canyon konden kijken was het al zo mooi het uitzicht gewoon zo mooi, zoals ik al altijd aan geef foto’s zijn niet zo mooi als het echte!

Toen kwamen we bij de Skywalk aan eerst durfde Christel niet maar ik heb zo toch mee gekregen, daar sta je dan helaas zonder camera omdat het niet mag, omdat ze geld aan je willen verdienen er wordt veel verteld dat het voor de indianen is gemaakt en dat de winst naar hun gaat, nou daar is niks van waar we hebben daar met 2 vrouwtjes die aar werken gesproken en die vertelde wij hebben hier nu wel een baan maar we konden hier voor ook gewoon rond komen maar hier hoeven we niet zo ver voor te rijden, normaal gesproken als we vrij zijn hebben we ook deze kleren niet aan maar gewoon wat iedereen draagt : hallo wij gaan ook met de tijd mee!

Je moet het zo zien dat ze overal ter wereld denken dat wij hollanders nog op klompen lopen en ons land vol staan met windmolens zo zijn daar de indiaanen:)
Maar even terug over de skywalk ja dat is mooi en moet je zeker doen als je hier toch bent wij gaan zeker nog een keer daar sta je dan op een glas plaat waar je heel goed door heen kan kijken en dan ie je hoe diep dat het is 4000 feet (±1500meter) boven de Colorado river 2000 feet (±750meter) boven de grond het is zo sterk gemaakt dat er 71 volgeladen boeing 747 vliegtuigen op kunnen staan, het kan wind snelheden aan van 100 miles per hour(165 km) en hij kan een aardbeving van 8 opde schaal binnen een straal van 50 miles (75km) aan.
En daar hebben wij opgestaan, ik heb gelezen dat somige mensen het niks vinden nou wij vonden het mooi gewoon geweldig waar heb je zo’n uitzicht waar je gewoon onder je voeten de afgrond ziet :) ook de fotgraven waren leuk lieten je schrikken vooral mensen waar van zij zien die zijn bang, dat was dus ook bij ons je ziet het ook op 1 foto waar Christel echt geschrokken was :)
Toen we daar vanaf gingen werden we met de bus opgehaald om naar het 2de punt te gaan waar je een net zo’n mooi is het niet een mooier uitzicht had, echt wij zouden hier zo willen wonen!

Maar ja even rond kijken en kwijlen duurde toch 4:30 het ging zo snel dat we niet wisten dat we er al zo lang waren, als je ooit naar Las Vegas gaat zou ik dit zeker doenhet is goed te doen in 1 dag!

Zo ik ga stoppen anders word het zo lang kan wel door gaan maar dat is voor jullie niks een beetje op de hoogte houden is leuk maar niet per min vertellen :)

Nou groetjes allemaal en tot het volgende schijven!

De Polotjes

• 11 September 2009 - 19:09

De Valkies:

Hoi polotjes,ik zou daar ook niet graag gestaan hebben op een glas ondergrond.
    Maar het ziet er geweldig uit dus goed dat ze toch mee gegaan is.
    O ja en zusje alvast van harte gefeliciteerd morgen met je verjaardag,jij ook Gio met je vrouw.
    Groetjes xxxxxxxxx.
    De Valkies

• 11 September 2009 - 19:38

P&M&N:

Heeey vakantiegangers,
    Zo te lezen hebben jullie het weer super naar je zin goed zo en wat leuk dat jullie routte66 hebben gereden das echt vet.En Christel hoe gaat het met je rug?
    Wij hopen dat het goed gaat want das nie fijn en vooral niet op vakantie,maar we willen je alvast van harte feliciteren met je verjaardag en geniet nog van de mooie vakantie!!! xxx Viveentjes

• 11 September 2009 - 20:29

De Witjes:

hoi gio en cristel de fotos zijn echt mooi en best mooi volgens mij route66 echt apart cristel alvast gefeliciteerd met je verjaardag en gio met je vrouw en een fijne dag maar dat zal wel lukken groetjes de witjes

• 12 September 2009 - 05:55

P:

Christel van Harte met je verjaardag en ook Gio met je schatje.
    Ik zie het al volgende keer een 4X4, en nu hop naar de wasstraat, zo kun je in vegas niet rond rijden.
    De plaatjes zijn weer top, love is in the air.
    Nou fijne verjaardag Christel, en neem maar een 5o inch pizza op onze kosten, doeiiiiiiii

Pim en de rest.

• 13 September 2009 - 09:29

Jolanda En Nigel:

hoi hoi
    nou dat lijkt me ook kei kicken daar op te staan.

christel hoe gaat het nu met je rug,

en willen jullie de auto wel even wasssen

gr jolanda en nigel xxxjes