Primm + US66 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu Primm + US66 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris van Gelder Polo - WaarBenJij.nu

Primm + US66

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

10 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren was het internet weer eens niks :( dus daarom maar voor 2 dagen maar eest willen wij nog 2 mensen feliciteren Frans en Wendy nog gefeliciteerd wel een dag te laat en ik denk zelfs nu jullie dit lezen 2 dagen?

Gisteren zijn we naar primm gegaan een klein dorpje niet ver van Las Vegas, we wilden daar heen omdat daar een super grote achtbaan is, maar wat denk je is het tot vrijdag daar gesloten alles wel de casino is open dus gokke kan je wel maar nergens in.

Toen zijn we maar naar de Fashion Outlet of Las Vegas Primm gegaan 437 winkels onder 1 dak wel leuk hebben we daar ook nog op een massage stoel gezeten die was zo sterk dat je er bijna werd uitgegooid :).

We zijn daar na ook nog even naar de Walmart Supercenter Supershop geweest je moet dat zien als de markt in den bosch maar dan overdekt en dan helemaal vol met alles je kan het zo gek niet opnoemen of ze henben het, ja ook auto's en natuurlijk wat je hier zo kan kopen geweren en pistolen heel raar allemaal dat het hier zo allemaal kan.

gisteren ook nog weer een keer naar de Roxy Diner, daar weer lekker geeten toen we een toetje wilden vertelde de ober dat hij een heel leuk lekker ijsje had en dat wij die wel lusten (dat kon hij zien denk ik) :) dus wij, ja doe maar! met een glimlach op onze lippen. Toen kwam het, omdat die ijsjes bijna nooit worden besteld wordt dat dus over de luipsprekers vermeld zodat dus iedereen die daar zit ziet wie hem besteld heeft en gaat opeten.

Het waren dus 2 bananen 4 scheppen ijs 4 browenies tussen de bananen, vol gespoten met slagroom en daarover heen nootjes en 4 kersen. zie foto! :) nou die 4 kersen kregen wij niet op :)

Nu over vandaag, we zijn naar de De legendarische 'Route 66' gegaan je kent die misschien wel van de tekenfilm CARS heel mooi allemaal om te zien hoe het was toen de nieuwe snelweg er nog niet was, ons werd ook verteld dat door de tekenfilm het een stuk drukker is geworden op de route zelf omdat iedereen het nu wil gaan zien of het wel klopt met de film.

Toen we aan het rijden waren naar de route kwamen we veel wervelwinden tegen kleintjes en heel mooi, op de foto's zie je ze niet zo goed, wat we ook veel tegen kwamen zijn hele grote treinen en dan bedoel ik eigenlijk de lengte ervan ze willen in Nevada af van de vrachtauto's en worden er meer van deze treinen ingezet geen file's meer en minder vervuiling.

Route 66 is mooi om te doen we hebben maar een klein stuk gedaan zo'n 175Mijl dat is Zo'n 280KM een klein stukje van de 3943KM die hij lang is! Er zijn veel mensen die hem helemaal rijden dat zouden wij ook wel een keer willen doen maar waneer?

We zijn ook nog even langs de Hooverdam gegaan kijken of de brug al af is, maar nee nog steeds niet:) een nieuw hotel binnen 2 jaar deze brug zijn ze al 5 jaar mee bezig?

Zo dit was het voor vandaag morgen gaan we naar de west rim naar de Grand Canyon Skywalk maar daar morgen meer over! als het internet goed is!!!!

Groetjes De Polotjes

• 10 September 2009 - 07:29

Mirella:

Hoi lieve schatten,

Nou voor mij zit het erop..
    Paar dagen bij moeten komen, maar het gaat weer zijn gangetje aan deze kant..
    Zo te lezen hebben jullie het prima naar jullie zin!!
    Ik wens jullie nog heel veel plezier, maar wel terugkomen hoor, hihi
    Dikke knufkus

• 10 September 2009 - 08:14

P&M&N:

Yes, thats the real american. Ontzettend mooie foto's, wat zullen jullie genieten zeg. Een andere wereld, buiten Las Vegas, en dat op een paar uurtjes rijden. Ben blij dat jullie dit gedaan hebben, echt vet. En dan de Corvette in Hackberry gaaaaaaaaaf.Terug over de hyway, zie je de skyline van Vegas opdoen, een ervaring die je niet kunt uitleggen, alleen als je het zelf gezien hebt. enne die wervelwinden, denk aan je snelheid he Gio, ik weet hoe die ontstaan, 402 pk, hahahaha. Complimeneten voor de mooie foto's whe want more.
    Nog heel veel plezier, en we kijken uit naar jullie volgende verslag.

P&M&N.

• 10 September 2009 - 15:30

De Valkies:

Hoi Polotjes,bedankt nog voor de felicitatie.
    Weer een jaar erbij haha
    Dit zijn nog eens foto's,lekker veel zien wij ook eens hoe het er daar uitziet.
    Groetjes veel plezier

• 13 September 2009 - 09:10

Jolanda En Nigel:

en jullie maar zeggen dat jullie de burrito niet op kunnen maar wel zo'n groot ijsje als toetje. en nigel is jaloers hij wil ook riden waar de cars overheen gaan. hele mooie foto's
    gr jolanda en nigel xxxjes